Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2529
Назва: Формування значень показників педагогічного експерименту
Автори: Караєва, Тетяна В'ячеславівна
Караева, Татьяна Вячеславовна
Karaieva, Tetiana
Ключові слова: педагогіка;експеримент;вміння;показники;параметр;критерій;педагогічний експеримент
Дата публікації: 2011
Видавництво: видавець Букаєв Вадим Вікторович
Серія/номер: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Вища освіта в сучасному суспільстві: шляхи оновлення та засоби реформування»;
Короткий огляд (реферат): Проведення педагогічного експерименту передбачає проведення кількісної оцінки визначення набутих студентами вмінь за показниками, що характеризують ефективність методики, яка перевіряється. Кількісна оцінка потребує оперування поняттями фактор, показник, критерій, параметр.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2529
Розташовується у зібраннях:кафедра Іноземні мови

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf108.69 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.