Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2472
Назва: | Motivational Potential of Self-Guided Tasks in BE Learning |
Автори: | Кaraieva, Т. |
Ключові слова: | business English learning;motivational;potential;Self-Guided |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | «East West» Association for Advanced Studies and Higher Education GmbH |
Серія/номер: | “Humanities and Social Sciences in Europe: Achievements and Perspectives”. Proceedings of the 12th International symposium (January 26th, 2017); |
Короткий огляд (реферат): | Nowadays Business English learning acquires more significance due to radical changes in various spheres of social interaction being the result of world integration processes. Since any learning achievements are being predetermined by learners’ motivation, so it is not accidental that the problem of activating the motivation mechanisms in human activities is in the focus of attention. It uppermost concerns the sphere of education where the results of learning may become apparent in the extended period. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2472 |
Розташовується у зібраннях: | кафедра Іноземні мови |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
6.pdf | 202.44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Показати повний опис матеріалу
CORE Recommender
Перевірити
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.