Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2463
Назва: Науково-дослідницька діяльність студентів –географів під час педагогічної практики
Інші назви: Scientific and research activity of students-geographes under pedagogical practice
Автори: Долгих, А. В.
Dolgikh, A. V.
Даценко, Людмила Миколаївна
Даценко, Людмила Николаевна
Datsenko, Liudmyla
Непша, О. В.
Nepsha, O. V.
Ключові слова: pedagogical practice;university student;research work;scientific problem;geography teacher;students;географія;дослідницька робота;наукова тема;науково-педагогічні дослідження;тестування;практика;науково-методична література;програма навчання
Дата публікації: 2013
Серія/номер: Економіко-географічна освіта і національна самосвідомість: актуальні проблеми їх формування : збірник статей VII всеукраїнська науково-практична конференція студентів і молодих учених (18 квітня 2013 р.);С. 25-27
Короткий огляд (реферат): UA: У педагогічних вищих навчальних закладах України склався певний досвід дослідницької організації науково-методичної роботи студентів у період педагогічної практики. Курсом, який виходить на педагогічну практику, пропонується певна наукова проблема для розробки її в період педагогічної практики. Проблеми і теми (число тем відповідає кількості шкіл, у яких буде проходити практика) висуваються, як правило, провідним методистом факультету заздалегідь затверджуються кафедрою. Між школами наукові теми розподіляються на установчій конференції з педпрактики. Від групових керівників студенти отримують індивідуальні завдання та інструкції щодо виконання науково -методичної роботи: знайомляться зі змістом теми, з метою дослідження, з результатами, які повинні бути отримані в результаті роботи над темою, з основними методами педагогічного дослідження (вивчення науково-методичної літератури, спостереження, дослідне навчання, узагальнення досвіду). EN: In the pedagogical higher educational establishments of Ukraine there has developed a certain experience of the research organization of scientific and methodical work of students in the period of pedagogical practice. The course, which goes to pedagogical practice, proposes a certain scientific problem for its development during the period of pedagogical practice. From group leaders, students receive individual tasks and instructions for the implementation of scientific and methodological work: get acquainted with the content of the topic, for the purpose of research, with the results that should be obtained as a result of work on the topic, with the basic methods of pedagogical research (study of scientific and methodological literature, observation, experimental learning, generalization of experience).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2463
Розташовується у зібраннях:кафедра Геоекологія та землеустрій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Статья Донецк 2013.pdf166.67 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.