Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2409
Назва: Поведінковий аспект маркетингової діяльності підприємств малого бізнесу
Автори: Колокольчикова, Ірина Володимирівна
Колокольчикова, Ирина Владимировна
Kolokolchykova, Iryna
Ключові слова: підприємництво;ринок;поведінка суб’єкта ринку;маркетингова діяльність;малий бізнес;business;market;market behavior of the subject;marketing;small business
Дата публікації: 2014
Видавництво: Мелітополь: Мелітопольська друкарня
Серія/номер: Матеріали Міжнародної науково – практичної конференції «Фінансово – економічні проблеми сільськогосподарських територій»: зб.матер.конференц.;
Короткий огляд (реферат): Uk: Визначено місце та роль малого бізнесу в розвитку економіки країни. Надано характеристики малого бізнесу як суб’єкту ринку. Встановлено масштаби розвитку малого бізнесу на прикладі Запорізької області. Визначено напрямки підвищення поведінкового аспекту маркетингової діяльності цього сектору. En: The place and role of small business in the economy of the country. The characteristics of the small business market as a subject. Determined the extent of development of small business in the case of Zaporozhye region. Directions enhancing behavioral aspects of marketing activities of the sector
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2409
Розташовується у зібраннях:кафедра Бізнес-консалтинг та міжнародний туризм

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Колокольчикова__2014_повед_спож.PDF359.4 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.