Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2406
Назва: | Феномен творчого потенціалу у психолого-педагогічній теорії та практиці |
Автори: | Тітова, Олена Анатоліївна Титова, Елена Анатолиевна Titova, Olena |
Ключові слова: | творчість;інноваційна діяльність;творчий потенціал особистості;творчий потенціал інженера |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка |
Серія/номер: | Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журнал;№ 2 (56) (С. 417-426) |
Короткий огляд (реферат): | Питання, пов’язані з дослідженням творчості особистості та творчості фахівця, знаходяться на стику кількох наук, тому понятійний апарат з даної проблеми не є усталеним та однозначним. Мета представленої роботи полягає в аналізі та уточненні поняття «творчий потенціал» з урахуванням різних підходів та контексту вживання його у психолого-педагогічній літературі методами теоретичного та емпіричного аналізу, контент-аналізу та абстрагування, а також синтезу, порівняння та узагальнення, що дозволило розглянути і зіставити різні погляди вчених на проблему, узагальнити, переосмислити та уточнити визначення понять «творчий потенціал особистості» і «творчий потенціал інженера». |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2406 |
Розташовується у зібраннях: | кафедра Іноземні мови |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Суми_Макаренка_2016.pdf | 378.32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Показати повний опис матеріалу
CORE Recommender
Перевірити
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.