Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2399
Назва: | Оцінка PBL як поширеного у зарубіжних університетах інноваційного підходу до підготовки інженерів |
Автори: | Тітова, Олена Анатоліївна Титова, Елена Анатолиевна Titova, Olena |
Ключові слова: | проблемне навчання;проектно-орієнтоване навчання;підготовка інженера;інноваційна інженерна діяльність;творчий потенціал інженера;problem based learning;project based learning;engineering education;innovative engineering;engineer creative potential |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Суми: ФОП Цьома С. П. |
Серія/номер: | Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка:збірник наукових статей у 2 частинах;Ч. 1 (С. 156-161) |
Короткий огляд (реферат): | Uk: В статті подано результати дослідження одного з найпоширеніших за кордоном підходів до підготовки інженера – PBL (problem / project based learning – проблемно- / проектно-орієнтоване навчання). Проаналізовано взаємодію понять problem / project-oriented. Наведено окремі приклади ефективного застосування підходу у світових університетах. En: The article deals with PBL (problem / project based learning) as one of the most popular approaches used in engineering education all over the world. The paper includes the results of analysis for clarifying problem / project-oriented terms interaction. There are some examples of an effective application of the approach at world universities |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2399 |
Розташовується у зібраннях: | кафедра Іноземні мови |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
PBL_2017.pdf | 175.44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Показати повний опис матеріалу
CORE Recommender
Перевірити
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.