Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2399
Назва: Оцінка PBL як поширеного у зарубіжних університетах інноваційного підходу до підготовки інженерів
Автори: Тітова, Олена Анатоліївна
Титова, Елена Анатолиевна
Titova, Olena
Ключові слова: проблемне навчання;проектно-орієнтоване навчання;підготовка інженера;інноваційна інженерна діяльність;творчий потенціал інженера;problem based learning;project based learning;engineering education;innovative engineering;engineer creative potential
Дата публікації: 2017
Видавництво: Суми: ФОП Цьома С. П.
Серія/номер: Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка:збірник наукових статей у 2 частинах;Ч. 1 (С. 156-161)
Короткий огляд (реферат): Uk: В статті подано результати дослідження одного з найпоширеніших за кордоном підходів до підготовки інженера – PBL (problem / project based learning – проблемно- / проектно-орієнтоване навчання). Проаналізовано взаємодію понять problem / project-oriented. Наведено окремі приклади ефективного застосування підходу у світових університетах. En: The article deals with PBL (problem / project based learning) as one of the most popular approaches used in engineering education all over the world. The paper includes the results of analysis for clarifying problem / project-oriented terms interaction. There are some examples of an effective application of the approach at world universities
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2399
Розташовується у зібраннях:кафедра Іноземні мови

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PBL_2017.pdf175.44 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.