Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2398
Назва: Аналіз окремих сучасних підходів до розвитку творчого потенціалу майбутніх інженерів
Інші назви: Анализ отдельних современных подходов к развитию творческого потенциала будущих инженеров
Аnalysis of certain up-to-date approaches for development of engineering students creative potential
Автори: Тітова, Олена Анатоліївна
Титова, Елена Анатольевна
Titova, Olena
Ключові слова: підготовка інженера;творчий потенціал інженера;інноваційна інженерна діяльність;розвиток інженерної творчості;engineering education;engineer’s creative potential;innovative engineering activity;engineering students’ creativity development
Дата публікації: 2017
Серія/номер: Теорія і методика професійної освіти» Інституту професійно-технічної освіти НАПН України;Вип. 13
Короткий огляд (реферат): Uk: Актуальність питань, результати дослідження яких подано у статті, обумовлюється потребою ринку праці щодо компетентних інженерів, здатних до інноваційної діяльності. Мета дослідження полягала у аналізі окремих поширених у зарубіжних університетах підходів до розвитку творчого потенціалу майбутніх інженерів. В статті аналізуються практичні та теоретичні аспекти, а також результати впровадження в освітній процес таких підходів: інтегративного, інформативного, холістичного, конструкторського, підходу взаємопроникнення та низки аутентичних підходів. Проведений аналіз дає підстави зробити висновки про ефективність та перспективність означених підходів та прогнозувати напрями подальших наукових пошуків, пов’язаних з дослідженням проблеми розвитку творчого потенціалу інженера. Ru: Актуальность вопросов, результаты исследования которых представлены в статье, обусловлены потребностью рынка труда относительно компетентных инженеров, способных к инновационной деятельности. Целью исследования стал анализ отдельных распространенных 2 в зарубежных университетах подходов к развитию творческого потенциала будущих инженеров. В статье анализируются практические и теоретические аспекты, а также результаты внедрения в образовательный процесс таких подходов: интегративного, информативного, холистического, конструкторского, подхода взаимопроникновения и ряда аутентичных подходов. Проведений анализ дает основания сделать выводы об эффективности и перспективности определенных подходов и прогнозировать направления дальнейших научных поисков, связанных с исследованием проблемы развития творческого потенциала инженера. En:The article deals with issues, which refer to development of an engineer’s creative potential. Labour market, which requires competent engineers able to innovate, provides urgency of the problem. The research aimed to analyze definite approaches for creative potential development, which are widely spread over the foreign universities. The paper presents practical and theoretical studies of the following approaches as well as results of introduction them into education process. They include integrated, instructive, holistic, designing, interrelation and a number of authentic approaches. The analysis gives the foundation for conclusions as for effectiveness and prospects of described approaches. That enables suggesting directions for further research of the problem connected with development of an engineer’s creative potential.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2398
Розташовується у зібраннях:кафедра Іноземні мови

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Approaches_2017.pdf450.78 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.