Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2227
Назва: Прийняття управлінських рішень з використанням методу "мозкового штурму" у викладанні маркетингових дисциплін
Автори: Шевчук, Олена Юріївна
Шевчук, Елена Юрьевна
Shevchuk, Olena
Ключові слова: управлінські рішення;методи рішення проблем
Дата публікації: 2016
Видавництво: Таврійський державний агротехнологічний університет
Серія/номер: Збірник науково-методичних праць " Удосконалення навчально-виховного процесу в вищому навчальному закладі";Випуск 19
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається необхідність майбутніх фахівців з маркетингу приймати колективні управлінські рішення, використовуючи в якості навігаційної карти різноманітні технології і евристичні методи, зокрема, метод «мозкового штурму», є інструментами вироблення і прийняття колективних рішень проблем в маркетинговій діяльності підприємств
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2227
Розташовується у зібраннях:кафедра Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ilovepdf_com-272-281.pdf442.88 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.