Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2227
Title: Прийняття управлінських рішень з використанням методу "мозкового штурму" у викладанні маркетингових дисциплін
Authors: Шевчук, Олена Юріївна
Шевчук, Елена Юрьевна
Shevchuk, Olena
Keywords: управлінські рішення;методи рішення проблем
Issue Date: 2016
Publisher: Таврійський державний агротехнологічний університет
Series/Report no.: Збірник науково-методичних праць " Удосконалення навчально-виховного процесу в вищому навчальному закладі";Випуск 19
Abstract: У статті розглядається необхідність майбутніх фахівців з маркетингу приймати колективні управлінські рішення, використовуючи в якості навігаційної карти різноманітні технології і евристичні методи, зокрема, метод «мозкового штурму», є інструментами вироблення і прийняття колективних рішень проблем в маркетинговій діяльності підприємств
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2227
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ilovepdf_com-272-281.pdf442.88 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.