Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2182
Назва: Competence-based Perspective on Foreign Language Teaching at the Master Level: Insights from John Dewey’s Educational Philosophy
Автори: Muntian, Svitlana
Valentinova, L. К.
Ключові слова: sociocultural competence;learner-centred approach;self-study;teaching activities
Дата публікації: 2011
Серія/номер: Romanian Journal for Multidimensional Education;Vol. 7, № 7
Короткий огляд (реферат): The article determines the specific bundle of competences and strategies underpinning the modern process of foreign language teaching by building upon the selected elements of educational philosophy of John Dewey. The article proceeds by reconstructing some of these elements and subsequently by drawing implications for the competence development strategies in the foreign language teaching. The main implications include adopting cutting-edge teaching technologies and fine-tuning and individualizing teaching materials. A key aspect of teaching technologies to be adopted is assisting students in developing their own self-study strategies
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2182
Розташовується у зібраннях:кафедра Іноземні мови

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1666-7-117.pdf777.08 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.