Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1843
Назва: Маркетингова стратегія розвитку комерційних банків
Автори: Шквиря, Наталя Олександрівна
Шквыря, Наталья Александровна
Shkvyria, Natalia
Ключові слова: банківська маркетингова стратегія;маркетинговий план банку;цілі комерційного банку
Дата публікації: 2016
Видавництво: Бердян. ун-т менедж. і бізнесу
Серія/номер: Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу : наук. екон. журн.;№ 2.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сутність банківської маркетингової стратегії та необхідність її впровадження у банківську діяльність як інструменту підвищення конкурентоспроможності банківської установи на ринку банківських послуг. Запропоновано тимчасову ієрархію цілей комерційного банку, види маркетингових стра- тегій та інструменти їх реалізації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1843
Розташовується у зібраннях:кафедра Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1961.pdf115.06 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.