Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

кафедра Маркетинг : [418] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 418
Дата випускуНазваАвтор(и)
лют-2023Digitization of Business Processes and the Impact on the Interaction of Business Entities.Obikhod, Svitlana; Legeza, Darya; Легеза, Дар’я Георгіївна; Nestor, Vitalii; Harvat, Olha; Akhtoian, Arman
2023Європейський вектор стратегічного розвитку бізнесуКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Konovalenko, Anastasiia
2021Цифрова трансформація, як інструмент розвитку організації.Лебедка, А.А., магістрант; Куліш, Тетяна Володимирівна
2021Вплив медіаканалів на позиціонування бренду.Сокіл, Яна Сергіївна; Сокіл, Олег Григорійович
2021Modern approaches for storytelling: case for european and asian producers.Ahrorov, F.,; Legeza, Daria; Легеза, Дар'я Георгіївна; Leheza, Daria
2021Outlook of digitalization of supply chain management at belt and road initiative.Legeza, Darya; Легеза, Дар’я Георгіївна; Wei, Feng; Yessengaziyevа, C.E.; Sokil, D. PhD student
2021The present-day approach to the development of agricultural trade along the new silk road.Mesel-Veselyak, V.; Legeza, Daria; Легеза, Дар'я Георгіївна; Demchuk, Olena; Демчук, Олена Миколаївна
2021Потенціал цифровізації системи шкільного харчування.Коноваленко, Анастасія Сергіївна
2021Influence of the one belt one road initiative on customer profile of food consumption in the digital age.Khadjinova E., E.; Bincheva, Polina; Бінчева, Поліна Геннадіївна
2021Ринок маркетингових досліджень у системі SMM.Арестенко, Тетяна Вікторівна; Шквиря, С.В., магістрант
2021Роль цифрового маркетингу у розвитку підприємств.Шквиря, Наталя Олександрівна; Лещук, А.К., бакалавр
2021Метод аналізу ієрархій як інструмент обґрунтування вибору товарної стратегії підприємстваШквиря, Наталя Олександрівна; Shkvyria, Natalia
2021Crucial challenges of digital marketing in companies of ag engineering industry.Legeza, Darya; Легеза, Дар’я Георгіївна; Esengazieva, S.
2021Маркетингові цифрові технології в просуванні крафтової продукції підприємств.Куліш, Тетяна Володимирівна
2023Напрями підвищення ефективності управління проєктамиКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Konovalenko, Anastasiia
2023Маркетингові дослідження поведніки споживачів снеківШквиря, Наталя Олександрівна; Арестенко, Тетяна Вікторівна; Shkvyria, Natalia; Arestenko, Tatyana
2023Рівень конкуренції на ринку борошна в країнах Європейського СоюзуЛегеза, Дар’я Георгіївна; Сокіл, Яна Сергіївна; Куліш, Тетяна Володимирівна; Legeza, Darya; Sokil, Yana; Kulish, Tetyana
2012Логістика: навч. посібник : рекомендовано МОН УкраїниЛегеза, Дар'я Георгіївна; Нехай, Вікторія Василівна; Лобанов, Микола Іванович
2020Довідник для підприємців. Графічний конспект.Арестенко, Тетяна Вікторівна; Демчук, Олена Миколаївна; Коноваленко, Анастасія Сергіївна; Куліш, Тетяна Володимирівна; Легеза, Дар'я Георгіївна; Сокіл, Яна Сергіївна; Шквиря, Наталя Олександрівна
2021Маркетингові дослідження поведінки споживачів готельних послуг.Шквиря, Наталя Олександрівна; Shkvyria, Natalia; Арестенко, Тетяна Вікторівна; Arestenko, Tetiana
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 418