Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1722
Назва: Інформаційне забезпечення інноваційних рішень на засадах маркетингу
Автори: Шквиря, Наталя Олександрівна
Шквыря, Наталья Александровна
Shkvyria, Natalia
Ключові слова: інформаційне забезпечення;маркетинг;інноваційні рішення
Дата публікації: 2013
Видавництво: ТДАТУ
Серія/номер: Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки);№ 2 (22), т. 5
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано необхідність створення маркетингової інформаційної системи підприємств. Визначено задачі та функції маркетингової інформаційної системи. Сформовано структуру маркетингової інформаційної системи та проаналізовано напрямки взаємодії її складових.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1722
Розташовується у зібраннях:кафедра Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
904.pdf296.55 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.