Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1721
Назва: Вплив сучасних маркетингових Інтернет-технологій (краудсорсинг) на розвиток бізнесу
Автори: Шевчук, Олена Юріївна
Шевчук, Елена Юрьевна
Shevchuk, Olena
Ключові слова: краудсорсинг;конкурентне середовище;маркетингові інтерактивні технології
Дата публікації: 2013
Видавництво: ТДАТУ
Серія/номер: Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки);№ 2 (22), т. 5
Короткий огляд (реферат): Розглянуті сучасні пріоритети маркетингового менеджменту, специфіка краудсорсингу, методичні особливості його використання, позитивні і негативні сторони.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1721
Розташовується у зібраннях:кафедра Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
903.pdf246.81 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.