Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 418.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Маркетингові аспекти створення нової моделі аграрного туризмуГрушко, А. О.; Малєв, Є. В.; Трижон, Я. О.; Легеза, Дар'я Георгіївна; Легеза, Дарья Георгиевна; Leheza, Daria
2017Вибір оптимальних каналів збуту молочної продукціїШебуняєва, А. С.; Шквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2020Проект з виробництва та реалізації сирівТкаченко, В. В.; Шпилька, М. В.; Шквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2008Міждисциплінарний підхід як методологічна основа дослідження процесу соціалізації бізнесуКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2021Обґрунтування бренд-стратегії розвитку хлібопекарської галузі у Причорноморському регіоніМайборода, Ганна Олександрівна; Майборода, Анна Александровна; Maiboroda, Hanna
2017Ринок інновацій у сільському господарствіШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2014The non-financial factors impact on the enterprises activity efficiencySokil, Ya. S.; Lebedeva, I. H.
2017Маркетингове дослідження ринку плодів та ягід УкраїниДемко, Валентина Сергіївна; Демко, Валентина Сергеевна; Demko, Valentyna; Куліш, Тетяна Володимирівна; Кулиш, Татьяна Владимировна; Kulish, Tetiana; Мітков, Василь Борисович; Митков, Василий Борисович; Mitkov, Vasyl
2019Economic factors of food market development for school-age childrenКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2021Development of Ukrainian enterprises in crisis economy in brand management systemMaiboroda, Hanna; Майборода, Ганна Олександрівна; Майборода, Анна Александровна; Marchuk, Anastasiia; Марчук, Анастасія Олександрівна; Марчук, Анастасия Александровна