Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1644
Назва: | Концепти сучасного навчання й виховання у педології в Україні в 20-30-ті роки ХХ століття |
Автори: | Литвина, Ю. С. |
Ключові слова: | бригадно-лабораторний метод;комплексне навчання;метод проектів;педологія |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | ВДПУ ім. М. Коцюбинського |
Серія/номер: | Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр.;Вип. 34 |
Короткий огляд (реферат): | У цій статті розглянуто та систематизовано основні методи навчання й виховання періоду 20-30-х років ХХ століття, представлено та проаналізовано основні форми роботи педологів в освітніх установах, а також визначено деякі концепти з досвіду педологічної думки та доведено доцільність застосування їх у сучасній системі освіти й виховання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1644 |
Розташовується у зібраннях: | кафедра Іноземні мови |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1573.pdf | 306.15 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Показати повний опис матеріалу
CORE Recommender
Перевірити
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.