Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1641
Назва: | Культурно-антропологічні засади етнопедагогіки в гармонізації освітнього простору: історичний аспект |
Автори: | Горбова, Наталя Аркадіївна Horbova, Natalia |
Ключові слова: | культурно-антропологічний підхід;етнопедагогіка;культуровідповідність;народне виховання;природовідповідність |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Сум. держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка |
Серія/номер: | Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн.;№ 10 |
Короткий огляд (реферат): | Досліджено історичні аспекти формування етнопедагогіки як культурно- антропологічного феномену в першій половині ХХ століття. Доведено важливість збереження побудованого культурно-освітнього простору в першій половині ХХ століття та необхідність імплементації культурно-антропологічних засад вітчизняної етнопедагогіки у зміст навчання й виховання. Акцентовано увагу на необхідності включення у зміст освіти культурно-антропологічних засад етнопедагогіки та доведено, що використання в навчально-виховному процесі культурно-антропологічних засад етнопедагогіки та етнопедагогічних принципів виховання сприятиме розвитку всесторонньо розвиненої, гармонійної особистості. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1641 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра Публічне управління, адміністрування та право |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1570.pdf | 294.08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Показати повний опис матеріалу
CORE Recommender
Перевірити
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.