Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/16322
Title: Кореляційно-регресійний аналіз порівняння видів реклами у готельно-ресторанному бізнесі
Authors: Садікова, Є. Д.
Жарік, О. М.
Scientific director: Іщенко, Ольга Анатоліївна
Ищенко, Ольга Анатольевна
Ischenko, Olha
Keywords: готельно-ресторанний бізнес;реклама;банерна реклама;графічні банери;текстові банери
Issue Date: 2021
Publisher: ТДАТУ
Series/Report no.: Матеріали ІХ Всеукраїнської науково-технічної конференції здобувачів вищої освіти ТДАТУ за підсумками наукових досліджень 2021 року. Факультет енергетики і комп’ютерних технологій (Мелітополь,10-25 листопада 2021 р.);С. 34-36
Abstract: В результаті аналізу стану готельно-ресторанного бізнесу в Україні можна зробити висновок, що для ефективної роботи закладів даного напряму потрібно застосовувати наукові дослідження, впроваджувати сучасні інформаційні системи, які дадуть змогу поліпшувати якiсть функціювання, скорoчувати час надання пoслуг, пiдвищувати якiсть обслугoвування гoстей та збільшувати прибутковість підприємств.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/16322
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези факультет ЕКТ, секція ВМФ общий внесен-34-36.pdf597.33 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.