Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1585
Назва: Маркетингові аспекти розвитку підприємств при наданні агротуристичних послуг
Автори: Шквиря, Наталя Олександрівна
Шквыря, Наталья Александровна
Shkvyria, Natalia
Ключові слова: агротуризм;агротуристичні послуги;маркетинг
Дата публікації: 2015
Видавництво: БУМіБ
Серія/номер: Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу: наук. економ. журн.;№ 1
Короткий огляд (реферат): UK: Визначено сутність, завдання та передумови розвитку агротуризму в сільській місцевості. Об- ґрунтовано особливості та проблеми маркетингу при наданні агротуристичних послуг. Запропоновано ефек- тивні інформаційно-комунікаційні технології маркетингу при просуванні в Інтернеті агротуристичних послуг. EN: The essence, objectives and prerequisites for the development of agrotourism in rural areas is defined. The features and marketing problems in the provision of agro-tourist services are grounded. Effective information and communication technologies in promoting the marketing of agro-tourist services on the Internet are offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1585
Розташовується у зібраннях:кафедра Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1345.pdf70.7 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.