Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15601
Title: Теоретичне дослідження явища резонансу дебалансного вібраційного дозатора сипких матеріалів
Other Titles: Теоретическое исследование явлении резонанса дебалансного вибрационного дозатора сыпучих материалов
Theoretical research of the phenomenon of resonance of vibration metering device of friable materials
Authors: Богданов, Є. В.
Кюрчев, Сергій Володимирович
Кюрчев, Сергей Владимирович
Kiurchev, Serhii
Keywords: вібротранспортування;реологія;дебалансний збуджувач коливань;резонанс
Issue Date: 2010
Publisher: ТДАТУ
Series/Report no.: Праці ТДАТУ;Вип. 10, т. 6 (С. 65-69)
Abstract: UK: В статті наведено структуру теорії вібраційного транспортування та дозування сипких матеріалів. Розроблено диференційне рівняння руху робочого органу дебалансного вібраційного дозатора, Виконано аналіз формул для визначення амплітуди коливань робочого органа дебалансного вібраційного дозатора. В статье приведена структура теории вибрационной транспортировки и дозирования сыпучих материалов. RU: Разработано дифференциальное уравнение движения рабочего органа дебалансного вибрационного дозатора. Выполнен анализ формул для определении амплитуды колебаний рабочего органа дебалансного вибрационного дозатора. EN: The structure of theory of tie vibration transporting and dosage of friable materials Is resulted in the article. Differential equalization of motion of working organ of vibration metering device is developed. The analysis of formulas is executed for determination of amplitude of vibrations of working organ of vibration metering device.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15601
Appears in Collections:кафедра Технології конструційних матеріалів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
28.1.pdf438.15 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.