Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14681
Назва: Маркетинг-менеджмент в сьогоденній економіці
Автори: Тітієвська, Д.
Ключові слова: маркетинг-менеджмент;маркетинг;впровадження маркетингу;концепція маркетингу;менеджер
Дата публікації: 2020
Серія/номер: Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції учнів, студентів, аспірантів і молодих вчених кафедри підприємництва і маркетингу Волинського національного університету імені Лесі Українки (Луцьк, 27 жовтня 2020 р.);С. 729-731
Короткий огляд (реферат): Метою даної роботи є ознайомлення з таким аспектом керування як маркетинг в управлінні організацією. В сьогоднішній економічній ситуації роль маркетингу в управлінні організацією стає більш актуальною та потрібною. Переорієнтація виробництва на споживача, його інтереси й переваги можлива лише за умов насичення ринку та здорової конкуренції. Тому нині підприємствам необхідно налаштовуватись на маркетингову філософію бізнесу, на активну економічну й господарську діяльність з чітко сформованими цілями та адекватно обраними засобами для досягнення цих цілей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14681
Розташовується у зібраннях:Публікації студентів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тітієвська.pdf553.84 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.