Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14681
Title: Маркетинг-менеджмент в сьогоденній економіці
Authors: Тітієвська, Д.
Keywords: маркетинг-менеджмент;маркетинг;впровадження маркетингу;концепція маркетингу;менеджер
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції учнів, студентів, аспірантів і молодих вчених кафедри підприємництва і маркетингу Волинського національного університету імені Лесі Українки (Луцьк, 27 жовтня 2020 р.);С. 729-731
Abstract: Метою даної роботи є ознайомлення з таким аспектом керування як маркетинг в управлінні організацією. В сьогоднішній економічній ситуації роль маркетингу в управлінні організацією стає більш актуальною та потрібною. Переорієнтація виробництва на споживача, його інтереси й переваги можлива лише за умов насичення ринку та здорової конкуренції. Тому нині підприємствам необхідно налаштовуватись на маркетингову філософію бізнесу, на активну економічну й господарську діяльність з чітко сформованими цілями та адекватно обраними засобами для досягнення цих цілей.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14681
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тітієвська.pdf553.84 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.