Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14650
Назва: The personality-oriented approach to teaching higher mathematics
Автори: Іщенко, Ольга Анатоліївна
Ищенко, Ольга Анатольевна
Ishchenko, Olha
Ключові слова: особистісно-орієнтований підхід;заклади вищої освіти;технологія рівневої диференціації;вища математика;the personality-oriented approach;higher education institution;the level differentiation technology;higher mathematics
Дата публікації: 2021
Видавництво: Мелітополь: ТДАТУ
Серія/номер: Розвиток сучасної науки та освіти: реалії, проблеми якості, інновації: матер. ІІ Міжнародної наук.-практ. інтернет-конф. (Мелітополь, 25-27 травня 2021 р.);С. 248-251
Короткий огляд (реферат): UK: Розглянуто аспекти реалізації особистісно-орієнтованого підходу при викладанні вищої математики в закладах вищої освіти. Продемонстровано можливість використання технології рівневої диференціації на прикладі теми «Невизначений інтеграл», як методу реалізації такого підходу. EN: Implementation aspects of the personality-oriented approach to teaching Higher Mathematics in higher education institution are considered. Workability of the level differentiation technology under the topic «Indefinite integral» is demonstrated as a method for implementing this approach.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14650
Розташовується у зібраннях:Кафедра Вища математика та фізика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іщенко 248-251.pdf993.75 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.