Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14650
Назва: | The personality-oriented approach to teaching higher mathematics |
Автори: | Іщенко, Ольга Анатоліївна Ищенко, Ольга Анатольевна Ishchenko, Olha |
Ключові слова: | особистісно-орієнтований підхід;заклади вищої освіти;технологія рівневої диференціації;вища математика;the personality-oriented approach;higher education institution;the level differentiation technology;higher mathematics |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Мелітополь: ТДАТУ |
Серія/номер: | Розвиток сучасної науки та освіти: реалії, проблеми якості, інновації: матер. ІІ Міжнародної наук.-практ. інтернет-конф. (Мелітополь, 25-27 травня 2021 р.);С. 248-251 |
Короткий огляд (реферат): | UK: Розглянуто аспекти реалізації особистісно-орієнтованого підходу при викладанні вищої математики в закладах вищої освіти. Продемонстровано можливість використання технології рівневої диференціації на прикладі теми «Невизначений інтеграл», як методу реалізації такого підходу. EN: Implementation aspects of the personality-oriented approach to teaching Higher Mathematics in higher education institution are considered. Workability of the level differentiation technology under the topic «Indefinite integral» is demonstrated as a method for implementing this approach. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14650 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра Вища математика та фізика |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Іщенко 248-251.pdf | 993.75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Показати повний опис матеріалу
CORE Recommender
Перевірити
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.