Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13644
Назва: Сучасні ринкові підходи достворення інноваційних проектів малого та середнього бізнесу: за підтримкою проекту «Норвегія-Україна. Професійна адаптація. Інтеграція в державну систему» (NUPASS): ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція: збірник тез
Ключові слова: бджільництво;інтернет-маркетинг;реклама;маркетингові аспекти;просування продуктів харчування;бізнес-планування;проект;менеджмент;асортимент послуг;маркетингові дослідженя
Дата публікації: 14-січ-2021
Видавництво: ТДАТУ
Серія/номер: ;34 с.
Короткий огляд (реферат): У матеріалах конференції розглянуто актуальні питання маркетингу, маркетингових досліджень, розвитку підприємництва, інновацій, управління проектами, бізнес – планування та обґрунтування стартапів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13644
Розташовується у зібраннях:Конференції ТДАТУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник тез Норвегія-Україна 2020.pdf7.47 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.