Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1333
Назва: Електронна комерція як маркетингова стратегія для підприємств аграрної сфери
Автори: Серських, Надія Сергіївна
Серских, Надежда Сергеевна
Serskykh, Nadiia
Ключові слова: електронна комерція;e-commerce;торговельні витрати
Дата публікації: 2014
Видавництво: ТДАТУ
Серія/номер: Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки);№ 4 (28) (С. 156-160)
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1333
Розташовується у зібраннях:кафедра Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1129.pdf312.47 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.