Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13025
Назва: Економічне обгрунтування виробництва соків
Автори: Черкашин, В. Ю.
Шквиря, Наталя Олександрівна
Шквыря, Наталья Александровна
Shkvyria, Natalia
Ключові слова: соки;здорове харчування;маркетингова політика;ринок соків;соки преміум-сегменті;соки прямого віджиму
Дата публікації: 2020
Видавництво: ТДАТУ
Серія/номер: Сучасні підходи до створення інноваційних проектів малого та середнього бізнесу: збірник тез І Всеукраїнської науково-практичної конференції (Мелітополь, 1 липня 2020 р.);С. 43-44
Короткий огляд (реферат): На сучасному етапі ринок соків характеризується появою нових гравців ринку та розширенням асортиментного ряду продукції. Чималу роль в підвищенні лояльності споживачів до соків зіграла грамотна маркетингова політика основних учасників ринку, а також збільшення інвестицій в модернізацію обладнання. Ринок соків в Україні є високо конкурентним. Вимоги покупців до якості соків постійно зростають, випереджаючи зростання їх купівельної спроможності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13025
Розташовується у зібраннях:кафедра Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сборник ТДАТУ-43-44.pdf332.42 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.