Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13022
Назва: Формування унікальної товарної пропозиції у сфері маркетингу послуг
Автори: Чабан, А. О.
Легеза, Дар'я Георгіївна
Легеза, Дарья Георгиевна
Leheza, Daria
Ключові слова: надання послуг;маркетинг;види послуг;маркетингове середовище;дресирування собак
Дата публікації: 2020
Видавництво: ТДАТУ
Серія/номер: Сучасні підходи до створення інноваційних проектів малого та середнього бізнесу: збірник тез І Всеукраїнської науково-практичної конференції (Мелітополь, 1 липня 2020 р.);С. 39-40
Короткий огляд (реферат): Створення сприятливого маркетингового середовище у сфері послуг надає можливість фактично вирішити проблему споживача, з іншого боку невизначеність у критеріях оцінки послуг та негативні відгуки споживачів можуть призвести до збитковості підприємства. Вирішення маркетингових підходів до надання послуг, виявлення факторів що впливають на підприємство, а також розрахунок результатів ефективності підприємства у сфері послуг є вкрай актуальними.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13022
Розташовується у зібраннях:кафедра Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сборник ТДАТУ-39-40.pdf345.02 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.