Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12992
Назва: Маркетингові підходи до виробництва макаронних виробів в регіоні
Автори: Береславський, О. С.
Легеза, Дар'я Георгіївна
Легеза, Дарья Георгиевна
Leheza, Daria
Ключові слова: виробництво макаронних виробів;макарони власного виробництва;модель підприємства малого бізнесу;концепція бренду;упаковка
Дата публікації: 2020
Видавництво: ТДАТУ
Серія/номер: Сучасні підходи до створення інноваційних проектів малого та середнього бізнесу: збірник тез І Всеукраїнської науково-практичної конференції (Мелітополь, 1 липня 2020 р.);С. 9-10
Короткий огляд (реферат): Визначення стратегічного напряму розвитку підприємств малого бізнесу, аналіз потенційних споживачів, дослідження каналів збуту та ефективності реалізації продукції є актуальними питаннями, що потребують подальшого дослідження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12992
Розташовується у зібраннях:кафедра Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сборник ТДАТУ-9-10.pdf332.8 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.