Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1221
Назва: Маркетинговые исследования как инструмент повышения конкурентоспособности предприятий
Автори: Кулиш, Татьяна Владимировна
Куліш, Тетяна Володимирівна
Kulish, Tetiana
Ключові слова: управленческие решения;маркетинговые исследования
Дата публікації: 2016
Видавництво: Костонайский ИнЭУ им. М. Дулатова; МААО
Серія/номер: Наука: науч. журнал;Спецвыпуск : Дулатовские чтения-2015: матер. VII междунар. науч.-практ. конференции, т. 3 : Экономика и менеджмент
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1221
Розташовується у зібраннях:кафедра Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1829.pdf520.38 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.