Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11904
Назва: | Інформативно-мовний аспект акме-руху Homo educandus |
Автори: | Троїцька, Т. С. Троїцька, О. М. Поправко, Ольга Вікторівна Поправко, Ольга Викторовна Popravko, Olha |
Ключові слова: | діалог;інформація;конструкт;мова;смисл;цінність |
Дата публікації: | 2019 |
Серія/номер: | Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць;Вип. 11 (С. 298–300) |
Короткий огляд (реферат): | Тези презентують філософську аналітику питання акмеологічного зростання суб’єктів освіти, які увесь час перебуваючи в когнітивно-комунікативному просторі, повинні у діалогічному смислотворенні підвищити «статус» інформації і мови. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11904 |
Розташовується у зібраннях: | кафедра Суспільно-гуманітарні науки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
24.pdf | 169.71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Показати повний опис матеріалу
CORE Recommender
Перевірити
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.