Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11903
Назва: | Конструктивізм і діалог у викликах сучасній традиційній освіті |
Автори: | Троїцька, Т. С. Троїцька, О. М. Поправко, Ольга Вікторівна Поправко, Ольга Викторовна Popravko, Olha |
Ключові слова: | індивідуалізація;комунікативно-діалогічна стратегія;логоцентризм;полідискурсивність;постмодернізаційні зміни |
Дата публікації: | 2019 |
Серія/номер: | Особистісно-професійний розвиток учителя Нової української школи: світові освітні практики, український контекст: матеріали IІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Мелітополь, 6–8 червня 2019 р.);(С. 273–277) |
Короткий огляд (реферат): | Тези презентують необхідність введення у традиційну сучасну освіту принципів конструктивістського підходу та діалогу як головного конструкту когнітивно-комунікативного повороту в освіті. Розкривається потенціал конструктивізму в модернізації та антропологізації освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11903 |
Розташовується у зібраннях: | кафедра Суспільно-гуманітарні науки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
23.pdf | 341.81 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Показати повний опис матеріалу
CORE Recommender
Перевірити
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.