Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11903
Назва: Конструктивізм і діалог у викликах сучасній традиційній освіті
Автори: Троїцька, Т. С.
Троїцька, О. М.
Поправко, Ольга Вікторівна
Поправко, Ольга Викторовна
Popravko, Olha
Ключові слова: індивідуалізація;комунікативно-діалогічна стратегія;логоцентризм;полідискурсивність;постмодернізаційні зміни
Дата публікації: 2019
Серія/номер: Особистісно-професійний розвиток учителя Нової української школи: світові освітні практики, український контекст: матеріали IІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Мелітополь, 6–8 червня 2019 р.);(С. 273–277)
Короткий огляд (реферат): Тези презентують необхідність введення у традиційну сучасну освіту принципів конструктивістського підходу та діалогу як головного конструкту когнітивно-комунікативного повороту в освіті. Розкривається потенціал конструктивізму в модернізації та антропологізації освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11903
Розташовується у зібраннях:кафедра Суспільно-гуманітарні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23.pdf341.81 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.