Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11892
Title: Ivent-технології як інструмент просування культурного продукту на ринку послуг (на прикладі діяльності музеїв)
Authors: Поправко, Ольга Вікторівна
Поправко, Ольга Викторовна
Popravko, Olha
Гелдаш, Г. А.
Keywords: ринок послуг;музеї;культурний продукт;Ivent-захід;культурні акції;духовний розвиток людини
Issue Date: 2018
Series/Report no.: Мелітопольські краєзнавчі читання: матеріали ІV Відкритої науково-практичної конференції (Мелітополь, 21 грудня 2018 р.);(С. 126–129)
Abstract: Ivent-захід – це запланована суспільно значуща подія, що відбувається в певний час із певною метою і має певний резонанс для суспільства. Запланована подія (ivent) – це просторово-часовий феномен, кожен з яких унікальний унаслідок взаємодії навколишнього оточення, публіки, системи управління, включаючи розробку окремих елементів і програми. Привабливість таких заходів полягає в тому, що вони завжди різні, ніколи не повторюються. Кожен з них створюється з певною метою, а тому необхідно побувати там, у певному місці в певний час, для того, щоб отримати виняткові враження.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11892
Appears in Collections:кафедра Суспільно-гуманітарні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
18.pdf319.86 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.