Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11510
Назва: Вдосконалення маркетингової діяльності підприємства
Автори: Лисак, Г. Є.
Лисак, Оксана Іванівна
Лысак, Оксана Ивановна
Lysak, Oksana
Ключові слова: маркетингова діяльність;маркетинг;глобальна мережа;електронний бізнес;переваги електронного бізнесу;е-бізнес;Інтернет-торгівля;форуми покупців;людський потенціал;кваліфіковані спеціалісти
Дата публікації: 2020
Видавництво: Мелітополь: ТДАТУ
Серія/номер: Прагматизм у підготовці майбутніх підприємців: матеріали ІІ науково-практичної конференції;С. 102-107
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11510
Розташовується у зібраннях:кафедра Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лисак Г.Є._Лисак О.І._тези.pdf442.72 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.