Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/10571
Назва: Методи аналізу конкурентоспроможності підприємства
Автори: Щебет, А.
Ортіна, Ганна Володимирівна
Ортина, Анна Владимировна
Ortina, Hanna
Ключові слова: конкурентоспроможність підприємства;конкурентна борьба;маркетингова діяльність;маркетинг
Дата публікації: 2020
Видавництво: Київ
Серія/номер: IV Всеукраїнська студентська науково-практична конференція «Вища освіта – студентська наука – сучасне суспільство:напрями розвитку»;С. 271-276
Короткий огляд (реферат): Категорія «конкурентоспроможність підприємства», як обґрунтовано відзначається в окремих джерелах, узагальнює широке коло проблем по виявленню потенційних можливостей підприємства в конкурентній боротьбі. При цьому конкурентоспроможність підприємства визначається як система з конкретними умовами функціонування й окремими критеріями оптимальності на кожному етапі її розвитку. Значення оцінки конкурентоспроможності підприємства в рамках маркетингової діяльності, як відзначає І.В. Максимова, обґрунтувало необхідність визначення заходів щодо підвищення конкурентоспроможності, залучення інвестицій, виходу на нові ринки збуту, що в результаті зводиться, до визначення позиції підприємства на галузевому ринку. З огляду на очевидну значимість категорії конкурентоспроможності підприємства й мети дійсного дослідження необхідно проаналізувати й узагальнити існуючі визначення даного поняття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/10571
Розташовується у зібраннях:Кафедра Публічне управління, адміністрування та право

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Матеріали конференції_2020-271-276 (1) (1).pdf402.54 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.