Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/10325
Назва: Розвиток стратегічного управління на підприємствах з виробництва продовольчих товарів
Автори: Вороніна, Юлія Євгенівна
Воронина, Юлия Евгеньевна
Voronina, Yuliia
Ключові слова: стратегічний маркетинг;стратегічний менеджмент;стратегічне маркетингове планування;управлінська концепція маркетингу
Дата публікації: 2005
Серія/номер: Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво;№ 5 (С. 38-42)
Короткий огляд (реферат): Визначено рівень взаємозв'язку стратегічного маркетингу із стратегічним менеджментом. Виявлено механізм впливу стратегічного маркетингу на ефективність управління діяльністю підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/10325
Розташовується у зібраннях:Кафедра Публічне управління, адміністрування та право

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Держава_та_регионы_№5_2005.pdf679.33 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.