Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Browsing by Author Shkvyria, Natalia

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 33 to 52 of 137 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Маркетинговые исследования потребительских мотиваций при выборе шоколадаШквыря, С. В.; Шквыря, Наталья Александровна; Шквиря, Наталя Олександрівна; Shkvyria, Natalia
2015Маркетингові аспекти розвитку підприємств при наданні агротуристичних послугШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2021Маркетингові дослідження поведніки споживачів готельних послугШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia; Арестенко, Тетяна Вікторівна; Арестенко, Татьяна Викторовна; Arestenko, Tetiana
2023Маркетингові дослідження поведніки споживачів снеківШквиря, Наталя Олександрівна; Арестенко, Тетяна Вікторівна; Shkvyria, Natalia; Arestenko, Tatyana
2021Маркетингові дослідження поведінки споживачів готельних послуг.Шквиря, Наталя Олександрівна; Shkvyria, Natalia; Арестенко, Тетяна Вікторівна; Arestenko, Tetiana
2019Маркетингові дослідження поведінки споживачів на ринку ковбасних виробівШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2015Маркетингові дослідження споживчих переваг на ринку коньяку УкраїниШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2020Маркетингові дослідження споживчих переваг на ринку пиваШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2019Маркетингові дослідження споживчих переваг на ринку хліба та хлібобулочних виробівШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2020Маркетингові дослідження споживчих переваг на ринку хліба та хлібобулочних виробівЧеботарьов, В. М.; Шквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2019Маркетингові дослідження споживчих переваг на ринку хліба та хлібобулочних виробівШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2020Маркетингові дослідження як інструмент визначення стратегічних напрямків розвитку підприємстваШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia; Сокіл, Яна Сергіївна; Сокол, Яна Сергеевна; Sokil, Yana
2020Маркетингові дослідженя поведінки споживачів плодоовочевої продукціїЧепурний, С. А.; Чудаков, А. О.; Шквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2021Метод аналізу ієрархій як інструмент обґрунтування вибору товарної стратегії підприємстваШквиря, Наталя Олександрівна; Shkvyria, Natalia
2009Методичні основи оцінки ефективності інновацій в сільському господарствіШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2016Механізм реалізації маркетингової товарної стратегії підприємстваШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2012Напрямки розвитку інноваційної політики в АПКШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2017Напрямки розвитку інноваційної політики в сільському господарствіШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2008Наукове забезпечення АПВ регіонуШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2020Обгрунтування основних етапів організаціїї промислового рибництва та його ефективностіСиниця, С. В.; Шквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia