Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Browsing by Author Nekhai, Viktoriia

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 23 to 42 of 85 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2011Консолідація маркетингу для вирішення проблем збутуНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2021Консолідована логістична та маркетингова підтримка операцій зі збуту та транспортуванняНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
21-Nov-2019Кооперація на промислових ринкахНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2012Логістика: навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладівЛегеза, Дар'я Георгіївна; Легеза, Дарья Георгиевна; Leheza, Daria; Нехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia; Лобанов, М. І.
2019Логістичний менеджмент: методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни для другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 075 «Маркетинг»Нехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2023Маркетинг в управлінні підприємствами машинобудуванняНехай, Вікторія Василівна; Волкова, С. О.; Nekhai, Viktoriia; Volkova, Sofia
2019Маркетинг у налагодженні збуту плодоовочевої продукції МелітополяЛунга, Д.; Нехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2018Маркетингова політика розподілу підприємств сільськогосподарського машинобудуванняНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2018Маркетингова політика розподілу: методичні вказівки до самостійної роботи для здобувачів ступеня вищої освіти «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг»Нехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2020Маркетингове планування діяльності підприємств та логістики на ринку товарів виробничого призначенняНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2008Маркетингове управління на машинобудівному підприємствіНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2009Маркетингове управління у вирішенні проблем галузі сільськогосподарського машинобудуванняНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2003Маркетинговые исследования на предприятииНехай, Виктория Васильевна; Нехай, Вікторія Василівна; Nekhai, Viktoriia
2022Метод «маневру» у стратегічному управлінні та створенні ринкових переваг підприємств на ринку засобів виробництваНехай, Вікторія Василівна; Nekhai, Viktoriia
2017Методи усунення організаційних проблем збуту продукції сільськогосподарського машинобудуванняНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2023Методологічні засади формування парадигми збуту.Нехай, Вікторія Василівна; Nekhai, Viktoriia; Колокольчикова, Ірина Володимирівна; Kolokolchykova, Iryna
2020Методологічні основи раціоналізації інноваційної політики збуту техніки для сільськогосподарських робітНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2017Методологія розвитку збуту продукції сільськогосподарського машинобудування в умовах обмеженої раціональностіНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2012Необхідність інноваційного підходу до вирішення проблем збуту підприємств сільськогосподарського машинобудуванняНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2019Обрання консолідованого маркетингу для вирішення проблем збуту сільськогосподарської технікиНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia