Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Browsing by Author Nekhai, Viktoriia

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 30 to 49 of 85 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2018Маркетингова політика розподілу підприємств сільськогосподарського машинобудуванняНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2018Маркетингова політика розподілу: методичні вказівки до самостійної роботи для здобувачів ступеня вищої освіти «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг»Нехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2020Маркетингове планування діяльності підприємств та логістики на ринку товарів виробничого призначенняНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2008Маркетингове управління на машинобудівному підприємствіНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2009Маркетингове управління у вирішенні проблем галузі сільськогосподарського машинобудуванняНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2003Маркетинговые исследования на предприятииНехай, Виктория Васильевна; Нехай, Вікторія Василівна; Nekhai, Viktoriia
2022Метод «маневру» у стратегічному управлінні та створенні ринкових переваг підприємств на ринку засобів виробництваНехай, Вікторія Василівна; Nekhai, Viktoriia
2017Методи усунення організаційних проблем збуту продукції сільськогосподарського машинобудуванняНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2023Методологічні засади формування парадигми збуту.Нехай, Вікторія Василівна; Nekhai, Viktoriia; Колокольчикова, Ірина Володимирівна; Kolokolchykova, Iryna
2020Методологічні основи раціоналізації інноваційної політики збуту техніки для сільськогосподарських робітНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2017Методологія розвитку збуту продукції сільськогосподарського машинобудування в умовах обмеженої раціональностіНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2012Необхідність інноваційного підходу до вирішення проблем збуту підприємств сільськогосподарського машинобудуванняНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2019Обрання консолідованого маркетингу для вирішення проблем збуту сільськогосподарської технікиНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2014Определяющие особенности сбыта продукции предприятий сельскохозяйственного машиностроения УкраиныНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2007Организация маркетинга в банкеНехай, Виктория Васильевна; Нехай, Вікторія Василівна; Nekhai, Viktoriia
2012Організація маркетингового управління виробничим підприємствомНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2012Організація маркетингового управління виробничим підприємством в умовах ринкових перетвореньНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2003Оценка экономической эффективности внедрения маркетинга на предприятииНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2015Передумови об'єднання виробників для спільного вирішення проблем збуту сільгосптехнікиНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
Oct-2022Планування збуту продукції виробничого призначення за умови нульового та негативного попитуНехай, Вікторія Василівна; Nekhai, Viktoriia