Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Browsing by Author Куліш, Тетяна Володимирівна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 62 to 70 of 70 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
2013Формирования маркетинговой товарной стратегии в инновационном развитии предприятийГрибачева, А. В.; Кулиш, Татьяна Владимировна; Куліш, Тетяна Володимирівна; Kulish, Tetiana
2019Формування ефективної системи маркетингу підприємств на ринку плодівХахаєва, М. Е.; Куліш, Тетяна Володимирівна; Кулиш, Татьяна Владимировна; Kulish, Tetiana
2016Формування маркетингової стратегії молокопереробних підприємствГриднєва, Д. Ю.; Куліш, Тетяна Володимирівна; Кулиш, Татьяна Владимировна; Kulish, Tetiana
2015Формування професійних орієнтирів майбутніх маркетологівКуліш, Тетяна Володимирівна; Кулиш, Татьяна Владимировна; Kulish, Tetiana
2021Цифрова трансформація, як інструмент розвитку організації.Лебедка, А.А., магістрант; Куліш, Тетяна Володимирівна
2021Цифрова Україна.Марченко, Катерина, магістрант; Куліш, Тетяна Володимирівна
2021Цифрові інструменти аналізу конкурентів підприємств.Куліш, Тетяна Володимирівна
2017Эффективность хранения и реализации семян подсолнечникаКулиш, Татьяна Владимировна; Куліш, Тетяна Володимирівна; Kulish, Tetiana
2019Інструменти ефективного маркетингу плодів та овочівКоньшин, В. Ю.; Куліш, Тетяна Володимирівна; Кулиш, Татьяна Владимировна; Kulish, Tetiana