Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Browsing by Author Колокольчикова, Ірина Володимирівна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 14 to 33 of 74 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Економіко – математична модель ринку плодово – ягідної продукції Півдня України: прогноз дії системиКолокольчикова, Ірина Володимирівна; Колокольчикова, Ирина Владимировна; Kolokolchykova, Iryna
2019Економічна суть ринку плодово – ягідної продукції та вплив глобалізаційних процесівКолокольчикова, Ірина Володимирівна; Колокольчикова, Ирина Владимировна; Kolokolchykova, Iryna
2003Ефективне формування селянських (фермерських) господарств в ринкових умовах: дис. ... канд. економ. наук: 08.07.02Колокольчикова, Ірина Володимирівна; Колокольчикова, Ирина Владимировна; Kolokolchykova, Iryna
2007Ефективність впровадження процесного управління в діяльність сільськогосподарських підприємствКолокольчикова, Ірина Володимирівна; Колокольчикова, Ирина Владимировна; Kolokolchykova, Iryna
2020Ефективність збутової діяльності та місткість ринку плодово – ягідної продукції Півдня УкраїниКолокольчикова, Ірина Володимирівна; Колокольчикова, Ирина Владимировна; Kolokolchykova, Iryna
2009Застосування елементів стратегічного планування в маркетинговій діяльності переробних підприємствКолокольчикова, Ірина Володимирівна; Колокольчикова, Ирина Владимировна; Kolokolchykova, Iryna
2014Застосування практичних аспектів емпіричного маркетингу в навчанні студентівКолокольчикова, Ірина Володимирівна; Колокольчикова, Ирина Владимировна; Kolokolchykova, Iryna
2019Качество как главное конкурентное преимущество на рынке плодово – ягодной продукции УкраиныКолокольчикова, Ирина Владимировна; Колокольчикова, Ірина Володимирівна; Kolokolchykova, Iryna
2020Конкурентні стратегії на ринку туристичних послуг УкраїниКолокольчикова, Ірина Володимирівна; Колокольчикова, Ирина Владимировна; Kolokolchykova, Iryna
2013Концепція життєвого циклу кооперативних формуваньКолокольчикова, Ірина Володимирівна; Колокольчикова, Ирина Владимировна; Kolokolchykova, Iryna
2021Корпоративна стратегія та залучення людського капіталу підприємств в умовах адаптації до нових реалій.Колокольчикова, Ірина Володимирівна; Трусова, Наталя Вікторівна; Матус, Н.В.
2017Маркетингова товарна політика підприємств сфери середнього та малого бізнесуКолокольчикова, Ірина Володимирівна; Колокольчикова, Ирина Владимировна; Kolokolchykova, Iryna
2015Маркетингове середовище діяльності садівничих підприємств Запорізької областіКолокольчикова, Ірина Володимирівна; Колокольчикова, Ирина Владимировна; Kolokolchykova, Iryna
2015Маркетингове управління підприємством та ефективність інвестицій у розвиток персоналуКолокольчикова, Ірина Володимирівна; Колокольчикова, Ирина Владимировна; Kolokolchykova, Iryna; Вертегел, Сергій Якович; Вертегел, Сергей Яковлевич; Vertehel, Serhii
2020Методичні підходи моніторингу ринку плодово – ягідної продукціїКолокольчикова, Ірина Володимирівна; Колокольчикова, Ирина Владимировна; Kolokolchykova, Iryna; Макаренко, П. М.
2023Методологічні засади формування парадигми збуту.Нехай, Вікторія Василівна; Nekhai, Viktoriia; Колокольчикова, Ірина Володимирівна; Kolokolchykova, Iryna
2020Механізм реалізації НТП у бізнес – середовищі ринку плодово – ягідної продукціїКолокольчикова, Ірина Володимирівна; Колокольчикова, Ирина Владимировна; Kolokolchykova, Iryna
2020Модель поведінки споживача на ринку плодово – ягідної продукції: фактор сільської місцевостіКолокольчикова, Ірина Володимирівна; Колокольчикова, Ирина Владимировна; Kolokolchykova, Iryna
2018Міжнародний досвід діяльності канадських фермерів на ринку плодово – ягідної продукціїКолокольчикова, Ірина Володимирівна; Колокольчикова, Ирина Владимировна; Kolokolchykova, Iryna
2012Міжнародний досвід розвитку сільськогосподарської кооперації ВеликобританіїКолокольчикова, Ірина Володимирівна; Колокольчикова, Ирина Владимировна; Kolokolchykova, Iryna